12 ianuarie 2011

Tablou

Îmi doream un cadou deosebit pentru mama mea! Şi voiam margarete, doar margarete! Am încercat o margaretă origami, dar nu am fost deloc mulţumită de rezultat. Alina m-a salvat recomandându-mi un tutorial pentru o margaretă quilling. Este o altă tehnică de utilizare a hârtiei pe care nu am încercat-o până acum. Mi-a plăcut foarte mult cum arată floarea şi am încercat să văd ce iese. Am reuşit să fac un tablou drăguţ! Primul meu model realizat utilizând quilling-ul!

Am folosit hârtie de xerox color, fâşiile de hârtie le-am tăiat la dimensiuni de 1 cm lăţime şi 29 cm lungime pentru mijlocul margaretei.  Petalele au 5 mm lăţime şi o lungime de aproximativ 5 cm. Pentru frunze am folosit fâşii de 5 mm lăţime. Nu uitaţi că pentru mijlocul  florii hârtia trebuie franjurată :)



8 comentarii:

  1. Multumesc! Si pentru idee si pentru aprecieri:)

    RăspundețiȘtergere
  2. It looks beautiful! you have made three daisies that would have been lot of work. Thanks for linking to my blog. Your mom will be will so happy to receive such a beautiful gift.

    RăspundețiȘtergere
  3. I am glad you like my daisies, Suganthi! My mom was very happy, indeed :) Thanks for your visit and for tutorial!

    RăspundețiȘtergere
  4. Primul quilling?? Arata fff bine! Felicitari. Si mie imi place tehnica franjurarii. Daca nu ar fi venit zana cea buna acum ceva vreme sa-mi aduca un fringer(impreuna cu celelalte unelte), cred ca as fi imbatranit tot franjurand de mana... Dar oricum, arata ff bine florile facute asa. Iar margaretele tale chiar arata a "margarete-margarete":D

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc, Diana! M-am indragostit si eu de quilling :) Franjuratul nu este chiar o placere, dar ce iese dupa atata munca, merita :)

    RăspundețiȘtergere
  6. I love the colors in this one.The yellow white green combination is so good

    RăspundețiȘtergere

Thank you for the moments you spent visiting and for leaving a trace in words! Kiddo